Live Role Play Games
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Live Role Play Games

Igazi asztali szerepjátékok fórumos formában
 
KezdőlapGalleryLegutóbbi képekRegisztrációBelépésHelp

 

 a karakteralkotás szabályai

Go down 
SzerzőÜzenet
Afron el Shored
Kaland Mester
Kaland Mester
Afron el Shored


Hozzászólások száma : 185
Age : 46
Registration date : 2008. Apr. 21.

Karakterinfo
Faj: Codex KM

a karakteralkotás szabályai Empty
TémanyitásTárgy: a karakteralkotás szabályai   a karakteralkotás szabályai Icon_minitimePént. Júl. 25, 2008 5:13 pm

Karakteralkotás – néhány szabály a karakterek létrehozáshoz

  • Pénz
    A karakter ésszerű határokon belül tetszőleges vagyonnal indulhat. Kis segítség, hogy miképpen kell elképzelni a „tetszőleges” vagyont a mesében:
  • Vagyontalan – a napi elemózsiáján, a rajta lévő ruházaton, esetleg tucatnyi fapénzen kívül nincs semmije;
  • Kis vagyonnal rendelkező – megközelítőleg 100 aq-nyi ingó és ingatlannal rendelkezik. Korra tekintet nélkül választható
  • Vagyonos – komoly, az előtörténetben ki kell térni a vagyon megszerzésének módjára – ötleteket nem adok. Mindenesetre tetszőleges a vagyon, de ésszerűnek kell lenni.

A következőket tartsd szem előtt:

  • Minél több van annál többet tudok elvenni;
  • Minden 100 aq után 5 évvel idősödik a karaktered. Ez a szabály vélhetően visszavesz a tejhatalmú urak, a végtelen vagyonnal rendelkező kisasszonyok indításából – persze ismerünk arkánumokat, melyek alkalmasak arra, hogy valaki nagyon fiatalnak érezze magát, miközben már nem kis fiúcska az illető – de ezt felejtsd el, mágiával preparált előtörténetet nem fogadok el, ha a történet a karakter korával játszadozik.
  • Minden 500 aq után köteles vagy legalább egy csatlóst kidogoznod magad mellé, aki
    ilyen-olyan módon melletted áll – ellenség is lehet, de ebben az esetben a kidolgozása az én dolgom. Ez egy másik karakter lesz, aki NJK, kivéve, ha jelentkezik rá valaki, hogy játsszon vele – és nem ellenséges veled (karaktereddel) szemben.
    Az előző szabályokat tessék körvonalnak és nem matematikailag egyenlőnek tartani. Senki nem fog rád ereszteni függvényeket, hogy a karaktered szabályosan legyen
    kitöltve: (role != math)
  • Helyszín
    A helyszín lehetőleg a következőnek kell lennie: Abyrnoss déli része. A térképen, amit az alapkönyv hátlapján lehet megtekinteni, egy „3” -as szám fölött elhelyezkedő liget látható. Ettől némileg északra helyezkedik el egy város (több is persze, de ez lesz az érdekes). Ezen a környéken fog zajlani a mese – kezdetben. Kéretik mindenkinek innen indulni.
  • Faj
    Bármely fajjal lehet játszani, amely az alapkönyvben le van írva. Ha nadorral szeretnél játszani,
    akkor ajánlott a Hegyi Királyságot elővenned. A nadorból melegen ajánlom a városlakó nadort – a
    másik (kunyhólakó) ki van zárva a játszható karakterek közül.
  • Rang
    A rangok tekintetében is rugalmas vagyok; de királyok, meg félisten-démoncsászárok ki vannak zárva...
  • Konvertálás
    Ha esetleg úgy döntetnél, hogy más asztali szerepjátékból szeretnél áthozni karaktert, akkor is adok lehetőséget a játékra, de mindenképpen meg kell beszéljük a részleteket és persze csak fantasy-ből van lehetőség a konvertálásra. Ebben az esetben mindenképpen küldj priv üzenetet.
  • Szint
    Minden esetben első szintre kell kitölteni a karaktered, de a csatlósok eltérhetnek ettől – na nem túlságosan...
    Egyszer játszottam olyan karakterrel, amelyik 0. szinten kezdte a pályafutását – különleges élmény volt...
  • Fegyver
    Azt a fegyverarzenált, amit a tanulmányaid megadnak, magaddal viheted, tehát felírhatod a karakterlapra. Ha több iskolában tanultál fegyverforgatást, akkor csak az utolsó iskolában tanultakhoz lesznek nálad a fegyverek – a többi nem, és egyáltalán nem is lehetnek meg ezek
    a fegyverek, csak akkor, ha vagyonos a karakter – és az iskola ad fegyvert.
  • Komponensek
    Ha a mágusok útját járod és a varázslásod megköveteli, hogy valamilyen a fizikai síkon is létező
    komponensed legyen, akkor abból lehet a tarsolyodban valamennyi – kéretik ésszerűnek maradni és természetesen feltüntetni a karakterlapon.
  • Mágia
    A varázsláshoz a mágia-könyvét használjuk. Az alapkönyvben feltüntetett mágia-könyvet el lehet felejteni. Ez alól kivételt képez a diszciplína alfejezet. Ez nem módosult a grimoban, csak kibővült – az'szem.
  • Iskola
    Előfordulhat, hogy saját iskolát akarsz magadnak – nosza, rajta! – a szabályok adottak az alapkönyvben leírtak szerint – varázsiskolákat is létrehozhatsz. Ez utóbbihoz a Grimoire-re
    lesz szükséged.
  • Egyéb csatlósok
    Számtalant nem játékos karaktert kidolgozhatsz, vagy kérheted a létezéséről való gondoskodásom, ha úgy érzed, hogy a karaktered akkor lesz tökéletes, ha további NJK-k veszik körbe. Hajlandó vagyok sok segítséget nyújtani ebben a témában; a maximális limit nincs megadva, de kéretik megemlíteni az előtörténetben.
Vissza az elejére Go down
 
a karakteralkotás szabályai
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Live Role Play Games :: Fantasy :: Codex-
Ugrás: