Live Role Play Games
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Live Role Play Games

Igazi asztali szerepjátékok fórumos formában
 
KezdőlapGalleryLegutóbbi képekRegisztrációBelépésHelp

 

 Tetoválások

Go down 
SzerzőÜzenet
Kabata Norobu
Kaland Mester
Kaland Mester
Kabata Norobu


Hozzászólások száma : 896
Age : 48
Státusz : Citrom Cápa Kultursperma Getyvarek
Registration date : 2008. Apr. 09.

Karakterinfo
Faj: Vampire KM Citrom Cápa

Tetoválások Empty
TémanyitásTárgy: Tetoválások   Tetoválások Icon_minitimeCsüt. Szept. 25, 2008 1:33 pm

Mágikus Tetoválások


A következő eszmefuttatás a M.A.G.U.S. játék Boszorkánymesteri tetoválásai ihlették a forrásokat alant felsorolom. A eredeti rendszerben csak bárkinek lehetett tetoválása, de csak boszorkánymester volt képes feltölteni és aktiválni a tetoválást. Szerintem ennél lehet rugalmasabban is kezelni a kérdést kis engedménnyel bármely varázshasználó képes lehet tetoválni a kellő ismeretek elsajátításával ha megszerzi a litániákat/formulákat valamint rajzolatokat, valamint képesek lehetnek Manával feltölteni és aktiválni a tetoválásokat ( talán csak a papok képezhetnek kivételt mert a ö manájuk máshonnan származik spirituális eredetű )


TERMÉSZETESEN A DÖNTÉS MINDIG A AKTUÁLIS KALAND MESTERÉ, HOGY MIT ENGED ÉS MIT NEM ENGED A RENDSZER KERETEIN BELÜL.

„….A rajzoló két napig böjtöl, s a harmadik nap megkezdi szerszámainak megtisztitását. Füstölő párájába helyezi a tűt, és kikeveri a festéket. Ez tartalmazzon csontőrleményt, hamut, tintát, s néhány cseppet a rajzoló véréből. A jel felrajzolását éjközép idején kezdje meg, s a tetoválás művelete alatt egyfolytában kántálja a jelhez tartózó mágikus litániát. Íly modon plántálhat Manát a jelbe, amely majdan életben tartja s őrzi a bélyeg mágikus hatását. A tetoválás elkészültével a viselő immár birtokába jutott a csodának, de még nem képes felhasználni. Ehhez újabb Manát igényel a rajzolat, csak eztán kezdi meg működését. A hatás addig tart, míg fel nem őrlődik a jelnek másodjára adományozott Mana. Ha ez elfogy, megszűnik a varázslat hatása, s csak a litániával bekerült Mana őrzi emlékét, egészen újjab feltöltésig…..”
- Ein Endorel abasziszi születésű toroni Boszorkányúr -


Mágikus tetoválások, mágikus rajzolatok, rúnák a jelmágia egyikformája melyet boszorkányok és boszorkánymesterek használnak. Tetoválása bárkinek lehet ám energiával csak a varázshasználók képesek feltölteni a használathoz. A tetoválás elkészítéséhez szükséges TETOVÁLÁS képzettség valamint a tetoválandó jel formulája/litániájára és rajzolatára.
A legtöbb rajzolat és formula Ein Endorel Mágikus Rajzolatok című könyvében található. Ám ez egy ritka, drága és becses mű. A kötet példányaira folyamatosan vadásznak a Inkvizíció tagjai.

A tetoválás elkészítését és sikerességét nagyban támogathatják még a alábbi képzetségek:

- Élettan
- Rúnamágia

Játéktechnika

Minden rajzolathoz tartozik egy litánia/formula, mely 7MP – t helyez el a tetovált rajzolatban. Ez lényegében egyfajta kötőelem, amely az egyes használatok között őrzi a jel mágikus erejét. Az így elkészült tetoválás azonban még nem működőképes, további Mana Pontokkal kell feltölteni, hogy kifejtse hatását. Ezek fogják táplálni a rajzolatot a hatásidő (időtartam) alatt. Az egyes tetoválásoknál leírt MP igény a használathoz szükséges MP – k mennyisége, ehhez járul még hozzá minden esetben a már említett 7 MP (ezt zárójelbe írtuk).
A Mana elfogytával – a hatásidő (időtartam) lejártával – a varázslat megszűnik.
A tetoválásoknak azonban megvannak a veszélyei is . Ha a rajzolat megsérül, nem csak a mágikus hatás szűnik meg, de a felszabaduló Mana akár el is pusztíthatja a jel viselőjét. Számszerűen: 1 MP * k6/3 FP sebzést okoz ( nyugvó jelnél 7*k6/3 FP, aktív jelnél FLTŐLTÉSHEZ SZÜKSÉGES MAX MP *k6/3 FP ). Annak a esélye, hogy harcban a rajzolat megsérül, a méretétől függően 5 – 25% lehet. A tetoválások általában ezüstérme nagyságúak ( 5% sérülés esély ) de vannak ennél nagyobbak is öklömnyi méretűek ( 10% sérülés esély) és teljes testrészt befedők pl fegyverforgató kar (25% sérülés esély). Alap sérülés esélynek a testen lévő legnagyobb tetoválást kell tekinteni és ezt kell még minden egyes plusz tetoválásért 1 -3% - kal növelni azok méretétől függően. Példa a használón van egy teljes testrészt fedő tetoválás valamint egy öklömnyi és három ezüstérme méretű akkor a sérülés esélye 38%, 25% teljes testrész + 10% öklömnyi méret + 3*1% a három ezüstérme méretű miatt.
Ha a használó testére olyan jelet tetoválnak, amilyennel már rendelkezik, az új rajzolat a feltöltés után megsemmisül és a kiszabaduló Mana a fentiekben meghatározott sebzést okozza.

Opció: minden kalandmester döntse el, hogy engedélyezi e e, hogy egy személyen több aktív tetoválás működjön egyszerre. ( A Rúna I Évfolyam 5. Szám cikkében még engedélyezve volt viszont a Rúna IV. Évfolyam 4. Szám cikkében viszont már csak egy aktív tetoválás működhetett egyszerre egy személyen. )

Tetoválás neve: egy tetoválást néha több néven is számontartanak

Mana – pont: a feltöltéshez szükséges MP (a rajzolatba belefoglalt kötőelem MP )

Feltöltés ideje: a feltöltéshez és aktiváláshoz szükséges idő

Időtartam: a idő ameddig a rajzolat a mágikus hatást fenn tartja.

Sérülésveszély: a alap % amennyi a jel harcbani sérülésének veszélye


Tetoválások listája

- Látójel
- Hallójel
- Macskaszem
- Őrző szem
- Kígyószem
- Erő Bélyeg
- Méregtől óvó jel
- Átoktól óvó jel
- Rontástól óvó jel
- Harci bélyeg
- Befolyásolás bélyege
- Villámtagadó bélyeg
- Szellem / Lidérctest
- Fantomtest
- Méregpohár
- Sárkánypikkely jele
- Érzelmek bástyája
- Smaragd jele
- Hatalom Bélyege


Forrás: Rúna magazin I. Évfolyam 5. Szám 1994. Július – IV. Évfolyam 4. Szám 1998. Augusztus
Szerző(k): Csigás Gábor és Kovi – M.A.G.U.S. Lista Archívumban található anyag alapján Novák Csanád
Talán élő link még: http://opal1.rmki.kfki.hu/magus/tarhaz

Folytatás következik
Vissza az elejére Go down
Kabata Norobu
Kaland Mester
Kaland Mester
Kabata Norobu


Hozzászólások száma : 896
Age : 48
Státusz : Citrom Cápa Kultursperma Getyvarek
Registration date : 2008. Apr. 09.

Karakterinfo
Faj: Vampire KM Citrom Cápa

Tetoválások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tetoválások   Tetoválások Icon_minitimeCsüt. Szept. 25, 2008 6:02 pm

Mágikus Tetoválások


Látójel


Tetoválás neve: Látójel
Mana – pont: 7 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc (6 kör)
Időtartam: 6 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

Ezt a jelet viselője bal szeme alá szokás tetoválni. A rajzolat képessé teszi a használót, hogy látása kétszerte élesebb legyen az addiginál.


Hallójel


Tetoválás neve: Hallójel
Mana – pont: 7 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc (6 kör)
Időtartam: 6 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

A jelet rendszerint valamelyik fül mögé, a fejbőrre rajzolják. A tetoválás hatására a hallás kétszer élesebb lesz, s a felhasználó képes zajban is kiszűrni a számára fontos hangokat.


Macskaszem


Tetoválás neve: Macskaszem
Mana – pont: 7 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc (6 kör)
Időtartam: 6 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

A jelet a jobb szem alá tetoválják. Hatására a használó az ultralátás képességére tesz szert (20 m távolságig) és képessé válik a 2E láthatatlanság érzékelésére is.


Őrző szem


Tetoválás neve: Őrző szem
Mana – pont: 10 / 20 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc (6 kör)
Időtartam: 30 perc (opcionálisan +10 MP – ért 6 órás időtartam)
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

Ez a mágikus rajzolat a használó homlokát ékteleníti. Este elalvás előtt szokás aktiválni, ugyanis alvás alatt a szem ébren őrködik. Ahhoz, hogy a használót ilyenkor meglephessék, -40% - kal kell a lopakodási esélyt dobni (esetleg láthatatlanná kell válni), ellenkező esetben a „szem” felébreszti a tulajdonosát. A pszi Emlékfelidézés diszciplínával felidézhetők azok a események, melyeket a „szem” működése alatt a helyszínen történtek és láthatott.


Kígyószem


Tetoválás neve: Kígyószem
Mana – pont: 15 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc (6 kör)
Időtartam: 1 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

Ezen mágikus rajzolat a használó homlokát ékteleníti, ezüstdínárnyi nagyságban. Azoknak, akik ellenséges szándékkal közelednek a használó felé, és látják a jelet, Asztrális mágiaellenállást kell tenniük akkora Erősség ellen, amennyi a használó Tsz – ének az ötszöröse + a használó Asztráljának a 10 feletti része. Aki elvéti mágiaellenállását, eszelősen rettegni fog, és semmit sem mer tenni a jel viselője ellen, az időtartam leteltéig. A félelem hatóidő lejártával is csak lassan, fokozatosan múlik, s az áldozat nem lesz tisztában azzal sem, mi okozta az előbbi rettegését.



Forrás: Rúna magazin I. Évfolyam 5. Szám
Szerző(k): Csigás Gábor és Kovi


Folytatás következik


A hozzászólást Kabata Norobu összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Szept. 27, 2008 4:33 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Kabata Norobu
Kaland Mester
Kaland Mester
Kabata Norobu


Hozzászólások száma : 896
Age : 48
Státusz : Citrom Cápa Kultursperma Getyvarek
Registration date : 2008. Apr. 09.

Karakterinfo
Faj: Vampire KM Citrom Cápa

Tetoválások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tetoválások   Tetoválások Icon_minitimeSzomb. Szept. 27, 2008 4:31 pm

Mágikus Tetoválások


Méregtől óvó jel


Tetoválás neve: Méregtől óvó jel
Mana – pont: 29 (7)
Feltöltés ideje: 5 perc
Időtartam: 6 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

A mágikus rajzolat a szív fölött helyezkedik el. Ha a használót az időtartam alatt mérgezés éri, akkor egyetlen alkalommal kétszer dobhat méregellenállásra, ( mindkét dobásra +4 – et kap )és a két dobás közül a jobbik számít. A jel csak egy mérgezéstől védi meg a használót, azaz a mágikus energia eltávozik a rajzolatból, amint a méreg kerül a alkalmazó szervezetébe.


Átoktól óvó jel


Tetoválás neve: Átoktól óvó jel
Mana – pont: 29 (7)
Feltöltés ideje: 5 perc
Időtartam: 6 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

A mágikus rajzolat a szív fölött helyezkedik el. Ha a használót az időtartam alatt Átokmágiával támadják, akkor egyetlen alkalommal kétszer dobhat mentődobást, ( mindkét dobásra +4 – et kap )és a két dobás közül a jobbik számít. A jel csak egy Átokmágiától védi meg a használót, azaz a mágikus energia eltávozik a rajzolatból, amint megátkozzák az alkalmazót.


Rontástól óvó jel


Tetoválás neve: Rontástól óvó jel
Mana – pont: 29 (7)
Feltöltés ideje: 5 perc
Időtartam: 6 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

A mágikus rajzolat a szív fölött helyezkedik el. Ha a használót az időtartam alatt Rontásmágiával támadják, akkor egyetlen alkalommal kétszer dobhat mentődobást, ( egészség próbát ) mindkét dobásra +4 – et kap és a két dobás közül a jobbik számít. A jel csak egy Rontástól védi meg a használót, azaz a mágikus energia eltávozik a rajzolatból, amint Rontással támadják az alkalmazót.


Erő Bélyeg


Tetoválás neve: Erő Bélyeg
Mana – pont: 15 (7)
Feltöltés ideje: 5 perc
Időtartam: 30 perc
Sérülésveszély: 15% tenyérnyi nagyságú

A jelet a megerősítendő végtag (általában kar) felső részére tetoválják. Hatására a alkalmazó tetovált végtagja rendkívül megerősödik : az időtartam lejártáig +4 – et kap az erejére. A rajzolat tenyérnyi nagyságú.


Harci bélyeg


Tetoválás neve: Harci bélyeg
Mana – pont: 23 (7)
Feltöltés ideje: 5 perc
Időtartam: 30 perc
Sérülésveszély: 25% beborítja a egész fegyvert forgató kart

A jelet a fegyverforgató kézre tetoválják, s a rajzolat beborítja az egész kart. A rajzolat sérülésének esélye harcban : 25% A tetoválás hatására a alkalmazó sebesebben forgatja a fegyverét. Az időtartam lejártáig ha a fegyvere erre alkalmas ( kétszer lehet vele támadni egy körben ) akkor minden második körben +1 támadási lehetőséget kap.


Befolyásolás bélyege


Tetoválás neve: Befolyásolás bélyege
Mana – pont: 25 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc
Időtartam: 1 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

Ezen tetoválás a alkalmazó bal kézfejére kerül. Segítségével a alkalmazó mentális hatalma időlegesen megnő. Ez annyit tesz, hogy az időtartam alatt minden a alkalmazó által létrehozott varázslat vagy Pszi – diszciplína, amely ellen az áldozatnak Mentális mágiaellenállást kell dobnia, annyival nagyobb Erősséggel jön létre, mint amennyi a boszorkánymester Tsz – jének kétszerese, plusz a Akaraterejének és a Intelligenciájának a tíz feletti része.


Villámtagadó bélyeg


Tetoválás neve: Villámtagadó bélyeg
Mana – pont: 28 (7)
Feltöltés ideje: 1 óra
Időtartam: lásd leírás
Sérülésveszély: 15% tenyérnyi nagyságú

A tetoválást a mellkas közepére kell felrajzolni. A feltöltéstől egészen addig megőrzi energiáját, míg a hordozóját Villám alapú támadás nem éri. A jel képes 3E – nyi Villámágiát semlegesíteni, vagy annál erősebbet 3E – vel gyengíteni. A jelet csak akkor lehet újratölteni, ha a 3E villámot már elnyelt.


Szellem / Lidérctest


Tetoválás neve: Szellem / Lidérctest
Mana – pont: 20/35 (7)
Feltöltés ideje: 2 perc
Időtartam: 30 perc
Sérülésveszély: 15% tenyérnyi nagyságú

A mágikus rajzolatot a köldök köré tetoválják. Feltöltve a alkalmazó teste ( csak a teste, ruházata és eszközei nem) I. vagy II. fokon légiessé válik. Képessé válik rá, hogy átmenjen kőfalakon, II. fokon áthaladnak testén a fémfegyverek, mágikus tárgyak azonban útját állják, s varázserővel felruházott fegyverek sebezni is képesek. ( Lásd varázslói mozaikmágia, természeti anyagok mozaikmágiája, légiesség…. )


Fantomtest


Tetoválás neve: Fantomtest
Mana – pont: 22 (7)
Feltöltés ideje:5 perc
Időtartam: 30 perc
Sérülésveszély: 20% derékon körbefutó tetoválás

A tetoválás a alkalmazó derekát borítja, akár egy öv. Feltöltve képessé teszi alkalmazóját, hogy teste (mely felszerelésével együtt sem lehet nehezebb 100 kg – nál ) a levegőbe emelkedjen és legfeljebb egy futó ember sebességével repüljön, az időtartam lejártáig.


Méregpohár


Tetoválás neve: Méregpohár
Mana – pont: 29 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc
Időtartam: 6 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

Ez a mágikus rajzolat a alkalmazó bal tenyerébe kerül. Hatására a alkalmazó az időtartam alatt annyi adag légnemű vagy folyékony mérget tárolhat a jelben, amennyi a alkalmazó Tsz – jének a kétszerese. Azonban legfeljebb annyiadik szintű mérget tárolhat így, amennyi a hordozó aktuális Ép – inek a száma. Ha valamelyik méreg szintje ezt meghaladja, vagy az Ép – k csökkennek a szint alá, akkor 50% eséllyel az adott méreg kiszabadul a tetoválásból, és megtámadja a hordozóját.


Sárkánypikkely jele


Tetoválás neve: Sárkánypikkely jele
Mana – pont: 25 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc
Időtartam: 1 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

A jelet a jobb mellkasra tetoválják. hatására a alkalmazó teste (ruhája és felszerelése nem ) ellenállóvá válik a Tűzzel szemben. A közönséges tüzekkel szemben Tsz * 2E, míg mágikus tüzekkel szemben Tsz – 1E védelmet nyújt a időtartam lejártáig.


Érzelmek bástyája


Tetoválás neve: Érzelmek bástyája
Mana – pont: 25 (7)
Feltöltés ideje: 1 perc
Időtartam: 1 óra
Sérülésveszély: 5% ezüstérme méretű

A jelet a halántékra szokás tetoválni. Feltöltéskor a alkalmazó asztrálteste körül mágikus védelem alakul ki, amely megnehezíti a befelé, de a kifelé mozgó asztrális energiák áramlását is. Az időtartam alatt a alkalmazó annyi plussz AME – t kap, amennyi Tsz – jének a kétszerese, míg az ő kifelé irányuló asztrális energiái Tsz – nyi Erősséggel csökkenek.


Smaragd jele


Tetoválás neve: Smaragd jele
Mana – pont: 17 (7)
Feltöltés ideje: 5 perc
Időtartam: végleges, lásd leírás
Sérülésveszély: 10% ökölnyi méretű

A hozzávetőlegesen ökölnyi méretű bélyeg bárhol elhelyezhető a alkalmazó testén, csupán annyit kell szem előtt tartania, hogy amikor használni kívánja, meg kell érintenie a jelet. A feltöltött tetoválás képes lesz Életerő raktározására, azaz helyettesíti a varázslathoz szükséges drágakövet. A alkalmazó minden Tsz – je után 1 Ép vagy 4 Fp tárolására képes. Ha a alkalmazót Életerővel manipuláló támadás éri, akkor először a jelben tárolt energiából kell levonni a sebzést. Ha a tetoválást harcban eltalálják, a belefoglalt Mp – okon kívül, a tárolt életerő is elszabadul, és sebzi pluszban a alkalmazót, minden Ép 2 Mp – nak és minden 2 Fp 1 Mp – nak felel meg.


Hatalom Bélyege


Tetoválás neve: Hatalom Bélyege
Mana – pont: lásd leírásban (7)
Feltöltés ideje: 5 perc
Időtartam: végleges lásd leírásban
Sérülésveszély: 15% tenyérnyi méretű

A hatalom amulettjét helyettesíti ez a tetoválás. ( Töltési, kinyerési módot lásd ott ) A testen bárhová elhelyezhető, s akár több is használható belőle, szem előtt tartandó azonban, hogy a töltéshez és kinyeréshez meg kell érinteni. Mérete miatt 15% az esélye, hogy harcban eltalálhatják. Ilyenkor a jelben foglalt alap Mp sebzésén felül , minden benne tárolt Mp után k6/3 Fp vesztés jár.



Forrás: Rúna magazin I. Évfolyam 5. Szám – IV. Évfolyam 4. Szám
Szerző(k): Csigás Gábor és Kovi – M.A.G.U.S. Lista Archívumban található anyag alapján Novák Csanád
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom





Tetoválások Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tetoválások   Tetoválások Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 
Tetoválások
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Live Role Play Games :: Fantasy :: M.A.G.U.S. :: M.A.G.U.S. Segédletek-
Ugrás: